即時港聞

批任建峰扮君子說其七宗罪 何君堯:律師會選舉得票最少因「畀人做咗落去」 (12:24)

早前入稟控告「法政匯思」成員任建峰誹謗的立法會議員何君堯,前日在自己的facebook直播節目「君事行動」上,談及律師會選舉敗選及任建峰。何君堯在節目上表示,任建峰是一個搞事的人,類似的人在香港不少。他又提到自己在律師會中得票最少是「畀人做咗落去」。

其他報道:【UGL事件】梁振英怕了梁繼昌? 馮煒光數點反駁

何君堯在節目上表示,律師會敗選「心情當然係唔開心」,但贏輸是正常事。他指他感覺到選舉已經「山雨欲來」,而且「姓任嘅一早係開宗明義咁樣同我宣戰,佢假扮好似係君子咁樣嚟去說出我嘅七宗罪,跟住又要懶柔弱咁樣似係弱勢,實際上佢係全部後邊嘅人同佢部署,係超乎佢一個人嘅力量」。

何君堯指,只要是愛國人士參與律師會,任建峰就一定會與之作對,又指他「擺到明係搞事嘅一個人,但係佢會裝作到唔係搞事嘅人,呢一種人而家喺香港唔少」。何君堯又表示,他與任建峰的恩怨自然就會有定論。

就自己在律師會選舉中是得票中最低的一人,他表示自己「擺到明畀人做咗落去」,不過亦指出現實上別人部署較好,所以沒有辦法,「一定要去接受呢下嘢」,又指「叫有心人裝無心人又好,咩都好喇」,不過認為對律師會應該沒有問題。

其他報道:身體力行登珠峰鼓勵學生追夢 曾燕紅:不應把買樓等生活所需當作理想

其他報道:舊生迎凱旋 曾老師:我做到了 登頂沒征服感覺 只怕7年承諾不兌現

相關字詞﹕何君堯 律師會 任建峰 誹謗 編輯推介

上 / 下一篇新聞