即時港聞

【多圖:Emily Online】落區遊元朗天水圍 家訪合照食雲吞麵 CY:繼續走走,聽聽、看看 (21:07)

特首梁振英(CY)今日落區,朝早去天水圍家訪,中午到元朗食雲吞麵,仲同唔少市民合照傾計,CY傍晚就以「繼續走走,聽聽、看看」為題,喺個人facebook「開心Share」相關圖文,話「基層市民有安穩生活,安心培育下一代,香港就有希望」。

其他報道:民主黨尹兆堅入境澳門被拒原船返港 3年來第二次被遣返

CY話,5年前自己競選期間,曾經喺天水圍出席論壇,會見大批市民,「離開時有位街坊陪我行了5分鐘到我上車的地方」又叫佢當選之後,唔好忘記天水圍。CY就話,自己「一直經常去天水圍」,仲為天水圍中學同學每年籌辦暑期就業計劃,「讓基層的孩子也有機會增長見聞,建立自信」。

由上載嘅相片所見,CY今日都同唔少街坊自拍合照,朝早喺天水圍探甄太一家,CY話,甄太老公因為組織義工活動今朝不在家,大兒子則喺北京讀大學,小兒子讀中三,「本屆政府不斷推出支援基層的新政策,五年來,政府福利開支增加71%」,CY指「甄太一家也是受惠者」,「但基層市民仍然自力更生,這種精神我十分敬佩」。

另外,CY中午去元朗市一家老字號麵家食雲吞麵,形容「麵家字號老,但科技新,用手機落單」,食麵後,佢仲得閒逛商店街市,同一大班街坊自拍合照,買埋傳統小食同糕點先走。

其他報道:梁振英落區與長者玩遊戲做體操 再見競選時曾訪劏房戶:他們已住進公屋

其他報道:最低工資明升至34.5元 團體勞動節遊行促落實一年一檢 稱有工友「一磅麵包咬足一日」

相關字詞﹕ 天水圍 雲吞麵 元朗 梁振英 落區 編輯推介

上 / 下一篇新聞