即時港聞

【短片:Emily Online之選舉論壇】胡官批「比梁振英更梁振英」 林鄭笑稱:我從來無喺私營機構工作 (20:23)

Emily Online:選舉論壇 胡官批「比梁振英更梁振英」 林鄭笑稱:我從來無喺私營機構工作(楊凱力攝)

民主思路今晚喺培正小學舉行特首選舉論壇,兩名特首候選人林鄭月娥同胡國興出席,首次有機會同場互相辯論。胡國興喺答主持湯家驊提問時話,認為自己曾經講過林太係「比梁振英更梁振英」只係講事實。林太隨即就反擊,話自己未宣布從未聽過「梁振英2.0」呢個稱呼,強調「我同梁先生完全唔同」,「佢係男人我係女人」,更加話自己「從來無喺私營機構工作」添,似乎意有所指,現場觀眾聽到都一度起哄。

其他報道:【選舉論壇】被質疑言辭偏激無助修補社會 胡國興:可能你(湯家驊)提議嘅中間落墨就冇人信,我提議嘅就唔同

湯家驊又問林太,提名佢嘅選委一個民主派都無,問佢未上場已經好似特首梁振英咁,同民主派關係去到谷底,問佢點樣修補關係。林太就話,「選舉係選舉,管治係管治」,佢話喺佢做政務司長時期,唔少泛民如果遇到棘手問題,都會諗到搵佢,又話泛民每年杯葛行政長官嘅施政報告,但仍然願意就某啲政策同佢傾,即使辭咗職之後,都有個別民主派搵佢講政策。

林太話,唔覺得同民主派關係有急劇變化,認為有啲選委係有選舉、配票策略,「選舉有選舉嘅行為」,仲話好似胡官咁,都示範緊「比較激」嘅策略咁話。

其他報道:【選舉論壇】林鄭胡國興首同場對壘 場外多人示威

其他報道:【短片:特首跑馬仔】曾俊華稱抽籤前「諗住都係1號」 胡國興:3號最好代表「生生猛猛」

其他報道:【兩會】做政協副主席? 梁振英:到時再同大家講

其他報道:稱中央與港人看法常有差距 曾鈺成:特首工作很艱巨 自稱反政府變建制派很諷刺

相關字詞﹕編輯推介 特首選舉 林鄭月娥 胡國興

上 / 下一篇新聞