即時娛樂

沈殿霞生忌 欣宜放假貼泳照:唔使擔心我 (16:30)

今日(農曆六月初一)是沈殿霞(肥姐)的生忌,沈殿霞的女兒鄭欣宜下午於Instagram上載一張泳衣照,她在相中戴着墨鏡,展現笑容,她寫道:「放假第一日就收到很多慰問電話和Whatsapp。其實又唔洗(使)減肥,又有跳舞歌,又有得同我鍾意嘅音樂人合作,又有得一字馬,太陽又日日都起勢咁出來……我點會唔開心呢?大家唔洗(使)擔心我喎!太陽真係出來喇!俾(畀)我好好Enjoy(享受)我呢個假期啦!」

梁思浩昨晚於微博上載他與沈殿霞的合照悼念,他說:「我們一班小朋友仍然十分掛着您!希望妳在天國活得快樂!妳放心,我們一班小朋友十分之乖,沒有令妳失望!常念妳!」

沈殿霞2008年因膽管癌病逝,在48年演藝生涯中,肥姐的「開心果」形象深入民心。

(即時娛樂)

相關新聞:

【星二代童年照】欣宜肥姐嘟嘴

鄭欣宜憶罵肥姐送「金勞」

欣宜紋身紀念肥姐

[Like fb : OL.Mingpao 直擊明星活動]

相關字詞﹕OL網-LATEST 即時娛樂

上 / 下一篇新聞