即時港聞

梁耀忠刑滿出獄 引巴金「歷史唔係一個沉默嘅啞子」喻六四 (15:45)

街工前立法會議員梁耀忠上年12月因2020年六四集會案被判監9個月,加上在立法會會議室內襲擊、妨礙或騷擾葛珮帆,判囚兩周,今(22日)刑滿出獄。他早上九時許踏出赤柱監獄,其家人及民主黨張文光等人在外迎接,及後他見傳媒時表示,對於今年無六四集會感到可惜,又引用中國作家巴金的一句「歷史唔係一個沉默嘅啞子」,認為「歷史存在就係存在嘅、係抺煞唔到嘅」,同時他又呼籲政府不要再濫用檢控權利。

梁耀忠表示,出獄後暫未有任何計劃,目前只希望去看中醫,醫治「長新冠」。他憶述在囚期間背肌持續疼痛,無法安坐及站立,後來更出現頭痛及胃脹等症狀,惟懲教署只提供西醫服務予在囚人士,未能根治問題,希望當局可以改善醫療制度,提供中醫服務。他又祝願在囚人士身體健康,特別是仍未知道刑期的囚友,「唔舒服嘅時候喺裡面嘅日子更加難過」。

相關字詞﹕編輯推介 梁耀忠 赤柱監獄

上 / 下一篇新聞