即時港聞

新冠疫情|梁卓偉︰食肆隔板或不能代替桌距1.5米 倡「坐疏啲」恢復早輪晚市 黃傑龍批不切實際 (19:24)

香港大學醫學院院長梁卓偉今早(15日)指出,Omicron變種新型冠狀病毒可經空氣傳播,外國研究顯示膠板或礙空氣流通,建議需考慮食肆是否不能再以膠板代替桌與桌之間的1.5米距離,提出若「坐疏啲」可讓食肆重開早輪晚市。不過,稻苗學會會長黃傑龍批評其建議「太不切實際」,稱本港租金很貴,大部分食肆都面積小,無可能全部枱相隔1.5米;又反問若大廈出現垂直傳播,是否要「住House(獨立屋)先至安全」。

黃傑龍又說,防疫隔板本來是專家提出,全香港都用了一年半以上,「效果都算係咁,依家真係因為梁(卓偉)教授一句,我哋全香港取消佢?本來好地地取消咗之後反而大爆發點搞?」他稱,希望專家「真係唔好日日出嚟講啲新奇古怪嘅建議,我哋真的很疲勞了」,期望專家放多點時間研究藥物或醫療方案,「呢啲得個講字的意見已經講咗兩年了」。

相關字詞﹕梁卓偉 黃傑龍 食肆 新冠疫情 新型冠狀病毒 編輯推介

上 / 下一篇新聞