即時港聞

反修例兩年|銅鑼灣有市民帶「香港加油」襟章行街 有人問警何不保持社交距離被截查 (21:32)

今日(12日)是本港反修例風波兩年,本港銅鑼灣及旺角下午起有警員加強巡邏及戒備。銅鑼灣有市民穿黑衣、黑口罩,以及戴上「香港加油」的襟章,不擔心被截查或被捕。另亦有人質疑警員為何不保持社交距離,隨後被帶到封鎖線內搜袋及抄下身分證資料。

劉先生表示,適逢反修例兩年,與友人來銅鑼灣「望吓、行吓街」。他身穿黑衣及戴黑口罩,以及「香港加油」的襟章和扣針,笑言「日日都表緊態」。對於會否擔心被截查或被捕,他表示「我咩都冇做,就算我做啲咩,《基本法》寫明我哋有自由表達意見」。他認為政府愈制止市民表態,市民愈要堅持「行出嚟」,「行到有日(政府)封咗成個香港,畀世界睇吓香港依家有幾自由」。

廖小姐與友人則被警員截查後獲放行。廖小姐表示,與友人吃飯後路經記利佐治街,經過警員時質疑他們沒有保持社交距離,被帶到封鎖線內。她稱是首次被警方截查,但不感害怕,反問記者「驚咩呀?你哋覺得我做錯咗啲咩?」,又稱「呢個係我嘅自由,說話係我嘅自由,言論係我嘅自由」。

反修例兩年 相關報道:

職工盟醫管局員工陣線旺角擺街站 8人遭票控

賢學思政今晚不進行任何活動 陳枳森:遭警抹黑鼓吹暴力

6.12兩年旺角市集派口罩 取口罩市民:香港人仲喺度,仲未想放棄

相關字詞﹕反修例 編輯推介

上 / 下一篇新聞