即時港聞

【Emily Online】邵家臻與天主教組織收集千計聖誕卡 寄予還押「手足」 (23:34)

就快到聖誕節,香港天主教正義和平委員會同社福界議員邵家臻,月初發起「給手足寫聖誕卡」行動,邀請教友或公眾人士寄聖誕卡畀在囚「手足」,Emily今晚(13日)見阿臻喺facebook上載咗整理聖誕卡嘅相,佢哋收到嘅聖誕卡好似排山倒海咁多,睇怕都數以千計!阿臻同正委會嘅成員要將市民寄嚟嘅聖誕卡,寫上在囚手足姓名及編號,再轉寄出去,睇嚟都要做唔停手。

相關報道:本地聖誕郵件下周五截郵 議員籲市民寫信向社運被捕者送暖

Emily同阿臻傾過,佢話都暫時未有時間數收到幾多聖誕卡,形容係「一疊疊咁拎上來」。阿臻話,佢哋已經收集到大約40名被還押喺荔枝角收押所嘅手足姓名,市民如果想寄聖誕卡畀手足,只要喺抬頭寫上「手足」,再將聖誕卡郵寄到「香港西灣河耀興道72號聖十字架中心6/F(香港天主教正義和平委員會)」代收,正委會就會將聖誕卡隨機轉交畀在囚手足。

逃犯條例 相關報道︰

簡體字可樂罐印繁體「香港警察時代英雄」 可口可樂:二創與公司無關

王宗堯劉頴匡等涉7‧1闖立會 辯方投訴半年收不到文件 官斥控方「不對」

13歲女童認侮辱國旗判一年感化 官籲勿盲從

24歲男涉串謀縱火 曾踢保今凌晨再被捕

多區續有市民發起「和你lunch」 逾百人區域法院外唱《願榮光歸香港》

相關字詞﹕逃犯條例 反修例 遊行 示威 集會 五大訴求 警民衝突 手足 聖誕卡 邵家臻 天主教正義和平委員會 編輯推介

上 / 下一篇新聞