即時港聞

【Emily Online】何君堯名譽博士學位「失而復得」? 何議員:還君堯一個公道 (19:00)

【19:00】何君堯傍晚喺facebook出post,公開自己喺中國政法大學名譽博士學位授予儀式上嘅發言,話好榮幸獲頒呢個學位,認為今次獲頒名譽博士,「不是彌補君堯所失去的,也不是給自己一個人獨享,而是屬於所有愛國愛港的『真正』香港人」。

何君堯月前被母校英國安格里亞魯斯金大學撤銷榮譽法學博士學位,佢今次發言時就提到,「君堯最近經歷過多次跌宕起伏,感受特別深」,失望西方學術標準「已經全盆(盤)為政治服務」,「單憑政客的投訴就隨便剝奪他人學位」,批評學術自由同言論自由已被摧毁;又話今次中國政法大學頒個名譽博士畀佢,不單係肯定佢過去30幾年嘅法律工作,更加係「展示了國家對君堯的支持,還君堯一個公道」。

【15:00】立法會議員何君堯10月底被母校英國安格里亞魯斯金大學撤銷榮譽法學博士學位,到11月係區選經歷落敗,不過今日有好消息,內地《環球時報》今日(6日)報道,何議員獲得中國政法大學頒發名譽博士學位,表彰佢係法律界卓越貢獻同成就。

Emily喺中國政法大學網頁,暫時未搵到何議員得到名譽博士學位消息,不過就搵到原來已故新界鄉議局主席劉皇發係2012年,亦獲得中國政法大學頒發名譽博士。

翻查資料,原來立法會前主席范徐麗泰、前律政司長梁愛詩都有中國政法大學法學名譽博士學位。而中國政法大學網頁就形容大學被譽為「中國法學教育的最高學府」。

何君堯 相關報道:

英保守黨人來港 向何君堯告白:我有份DQ你學位

何君堯遭母校撤榮譽博士學位 央視:是「榮譽」建議內地大學授其學位

何君堯遭母校撤榮譽博士學位 批上議院議員向大學施壓踐踏學術自由

 

相關字詞﹕何君堯 中國政法大學 英國安格里亞魯斯金大學 榮譽法學博士學位 編輯推介

上 / 下一篇新聞