即時港聞

【Emily Online】速龍sir睇完記者證稱「亞視?執咗啦喎」 記者:上網睇啦有直播㗎 (22:38)

反修例風波引發連場衝突,令警方與傳媒關係緊張。今日(22日)喺沙田示威衝突,有「ATV亞視數碼媒體」記者喺新城市廣場外採訪,其間被速龍警員要求出示記者證,結果換來一句「亞洲電視?執咗啦喎」,記者叫番阿sir:「你上網睇啦,依家有直播睇㗎,亞洲電視數碼媒體呀。」

「ATV亞視數碼媒體」夜晚7點喺facebook出post話,速龍sir聽到記者嘅回答後「可能太忙,頭也不回走了」,不過佢哋「會繼續努力,做好報道」。

據「ATV亞視數碼媒體」官網同facebook專頁,佢嘅前身係亞洲電視,依家以OTT(Over-The-Top)網絡電視方式營運,專責節目製作同世界各地媒體合作業務,提供各類本地、亞洲同國際節目。

逃犯條例 相關報道:

旺角.不斷更新

葵芳.不斷更新

圓方.不斷更新

沙田.不斷更新

青衣.不斷更新

聶德權回應青衣被圍:想過下車直接對話 掛心在場人士安全留車上

相關字詞﹕逃犯條例 反修例 遊行 示威 集會 五大訴求

上 / 下一篇新聞