即時港聞

【逃犯條例.Emily Online】清場指揮官陶輝升職? (18:14)

警方新界南總區應變大隊外籍總警司陶輝(Rupert Dover),一直被指有份喺6月12日金鐘清場行動中下令向示威者開槍。有眼利網民喺連登討論區發帖,話留意到上星期日九龍大遊行期間,陶輝膊頭官階仲係總警司,呢個星期日喺沙田清場期間已經變咗助理處長,仲質疑佢點解咁快升咗職。

Emily查返政府電話簿,見到本身係新界南總區副指揮官嘅陶輝,𠵱家身兼署理新界南總區指揮官。Emily就問過警方消息人士,佢就話原本新界南總區指揮官黎德禮(Patrick Laidler),因為身體抱恙請咗病假,由陶輝署任住先。查實警方高層升職信(yes letter)通常都係年尾派發,消息人士就話,上年年尾升職信就未見有陶輝份。不過陶輝咁積極參與「踏浪者行動」(Operation Tiderider),今年年尾會唔會更上一層樓、坐正做助理處長,我諗Emily同好多網民都好關心。

逃犯條例 相關報道:

男生涉咬斷警手指 准保釋禁踏足新城市廣場

眾志朱恩浩廖偉濂被捕 警入屋搜查

回應示威者高空擲物 梁振英:「世界最安全城市」稱號我們還要不要?

相關字詞﹕逃犯條例 香港逃犯條例 移交逃犯 修訂 影響 諮詢 台灣 引渡條例 協定 商界 修訂逃犯條例 移交逃犯內地 中港移交逃犯 立法會 社評 香港引渡協議國家 保安局 秘書處 遊行 二讀 樓市 反修例 反修例遊行 林鄭 林鄭月娥 政府 編輯推介 陶輝 升職

上 / 下一篇新聞