即時港聞

【Emily Online】曾俊華訪fb香港新辦公室大玩VR 員工求「品客」罐上簽名 (19:53)

財政司長曾俊華今日到訪facebook喺香港嘅新辦公室,仲試玩虛擬實境(VR)和在「品客」薯片罐上簽名。

其他報道:【特首跑馬仔】胡國興成立競選辦明開記者會 消息指獲家人支持被讚有魄力

曾俊華喺到訪期間,喺facebook分享多段直播片段,片中佢喺fb新辦公室四圍參觀,同fb員工有講有笑,又試玩咗VR眼罩同技術人員交流,仲畀員工「集郵」影相。

曾俊華嘅「二撇雞」造型一直被指似「品客薯片叔叔」,有fb員工就拎咗一筒品客薯片,請曾俊華在包裝上簽名,認真搞鬼。

其他報道:【Emily Online】反辱華示威者擺10圍飲茶 高達斌稱AA制:無話邊個請邊個

其他報道:【嘉薈軒雙屍案】被告自首後稱虐待過程有「極大滿足感」 殺人後扯事主頭顱自拍

相關字詞﹕編輯推介 曾俊華

上 / 下一篇新聞