即時港聞

【Emily Online】侄女郭佳怡拍片談反修例 唐英年:屬其個人意見【短片】 (17:54)

郭佳怡談香港反修例運動(網上片段)

早前被傳有意再戰特首選舉、後來已澄清無意參選既全國政協常委唐英年,佢太太郭妤淺嘅侄女郭佳怡(Stefani Kuo)近日「爆紅」,話說喺美國發展既Stefani係舞台劇作家同演員,近日發表短片講香港反修例運動,佢批評美國為咗經濟發展及NBA等不斷討好中國,呼籲美國人民一起支持同保護佢出生同成長嘅香港。

唐英年今日(13日)透過發言人回覆:「她是唐英年的外甥女(實為內侄女),言論屬其個人意見。」

Stefani喺短片話,睇過無數抗爭港人受傷嘅片段,話香港人承受近萬枚催淚彈及海綿彈甚至實彈威脅,又批評防暴警員開香檳慶祝科大生周梓樂離世。佢仲話:「放馬過來吧中國……令我消失吧,只因我用了醜陋但準確的字眼!」(Go ahead China...make me disappeared, arrest me for the ugly, accurate words!)佢又用廣東話講:「我唔怕死㗎。」

Stefani又話,爸爸將香港街頭暴力文章同影片傳畀佢睇,又話雖然爸爸好期待佢寒假回港,但同時提醒佢唔好出門「找死」。

郭佳怡1995年喺香港出生,出身紡織大王世家,爺爺係「香港一代線王」郭正達,後來由爸爸郭大熾繼承生意。媽媽林夏如係台灣人,亦係「猛料之人」,林夏如在16歲時跳級申請入哈佛大學,32歲時成為高盛集團(Goldman Sachs)亞洲最年輕合伙人。郭佳怡有兩個妹妹,么妹郭佳瑋2010年在日本因車禍死亡,終年8歲,她另一妹妹係郭佳欣。

逃犯條例 相關報道︰

13歲女童認侮辱國旗判一年感化 官籲勿盲從

多區續有市民發起「和你lunch」 逾百人區域法院外唱《願榮光歸香港》

24歲男涉串謀縱火 曾踢保今凌晨再被捕

相關字詞﹕郭佳怡 唐英年 郭妤淺 編輯推介

上 / 下一篇新聞