即時港聞

【Emily Online】浸大傳理迎新營添示威環節:為不公義發聲 (20:20)

今日(5日)係公布JUPAS聯招結果大日子,Emily先恭喜入到心儀科目的同學仔!雖然之前唔少學系都宣布因反修例運動取消迎新營,可能令一班新鮮人失望,但都有學系決定繼續搞迎新營!好似浸會大學傳理學會今日就發帖文話,繼續搞迎新營之餘,仲會帶新生去近日發生過示威活動嘅地方,以輕鬆方式重塑事件,加深新生對社會局勢嘅了解。如果迎新營期間有合法示威活動,仲會帶有意參加嘅新生一齊為不公義發聲。學會希望咁做既可以教育到下一代,亦能夠支援社會運動!

另一方面,中大醫學院噚日就公布收生成績,經聯招入醫科嘅377名學生逾60%都揀讀中大醫學院,中學文憑試(DSE)46分或以上而修讀醫科嘅74名同學仔,超過三分之二都揀中大,醫學(環球醫學領袖培訓專修)仲連續6年成為全港收生成績中位數最高嘅學科,7科成績中位數達47分!

其他報道:旅遊網Zuji清盤案和解

其他報道︰女銀行家疑打肉毒菌後亡案 涉案八旬醫生或被控誤殺

相關字詞﹕聯招 反修例 取新營 浸會大學 傳理學會 中大醫學院

上 / 下一篇新聞