moneymonday
指數/外匯
明報APP

報章內容

趙式芝論壇揮舞習主席著作 對「共同富裕」深表認同

【明報專訊】噚晚商界四位猛人包括新世界(0017)執行副主席鄭志剛、卓能集團﹙0131﹚執行副主席、趙世曾長女趙式芝、時裝界溢達集團品牌及分銷部董事總經理、潘迪生女兒潘楚頴,以及匯豐亞太區聯席行政總裁廖宜建,受邀去港大出席「陳坤耀傑出學人講座」,講下對香港未來25年嘅睇法,即係喺「50年不變」之前,四位商人都睇好香港嚟緊嘅發展,指未來香港與大灣區的合作好樂觀。

席上,趙式芝更加拎出一本習主席著作《習近平談治国理政》的英文版《Xi Jinping: The Governance of China》,佢表示好認同習近平提出嘅「共同富裕」概念,又話應該努力建設一個冇貧困共同繁榮同開放包容嘅世界。鄭志剛就提出喺未來,科技係好重要嘅一環,但並唔係一項挑戰,而是創造價值。佢話喺創新之下,每個人更加有可能創造自己嘅品牌同產品,就好似𠵱家新興嘅非物質同化代幣(NFT)咁!唔知大家又覺得有冇呢個可能呢?

email:piano@mingpao.com

[小琴密語]