誤稱香港是SARS病毒源頭 陸浩明連環道歉認錯

文章日期:2020年02月17日

【明報專訊】陸浩明(6號)主持的無綫節目《#後生仔傾吓偈》日前討論「防疫意識」話題,當提到2003年SARS疫情時,6號竟錯講當年香港是SARS的病毒源頭,雖然拍檔馮盈盈即時糾正,但6號說這句話的截圖已在網上瘋傳,引起網民不滿鬧爆。6號昨日凌晨兩度在社交網發文道歉,希望獲大家原諒。馮盈盈有感作為主持帶出錯誤訊息並向大家真誠道歉。事後6號在該集講錯資訊的鏡頭已被刪走。

記者:陳釗

《#後生仔傾吓偈》上周以「防疫意識」作話題的一集,主持6號在討論期間,突然說:「因為香港係嗰個病毒(SARS)嘅源頭。」拍檔馮盈盈即時糾正,但因6號嚴重失誤的言論,令網民氣憤指摘。

兩度道歉 網民唔受

6號自知失言,昨日凌晨在社交網道歉,他說:「各位,真係唔好意思要講句sorry!我知道沙士源頭係來自廣州,大家截圖嘅一句,係因為當時我口快快講錯咗,其實之後我都有喺節目入面修正源頭來自一個廣州嘅教授,之後Fyy(馮盈盈)都有補充,節目入面我哋亦有提及,但之後大家再討論一陣好快就已經轉咗topic。令大家誤會係因為當時我嘅口誤,加上無即時做出適當嘅修正,令大家誤會,我再一次向大家講聲唔好意思。其實我意思是指沙士當年在香港『大型爆發』!!我會自己罰抄100次『sorry我說錯了』,希望大家可以原諒本人當日嘅口誤。』」

不過網民不太接受,6號之後再一次發文道歉:「再一次,同大家講聲唔好意思,對唔住!因為一時疏忽,口快過腦,喺節目講錯咗重要資訊,但當時掉以輕心,無即時糾正,令大家誤會,真係對唔住。之後如果小弟要提及重要資訊會更加小心!小心!小心!」

馮盈盈認「責無旁貸」

昨日6號回覆《明報》表示:「多謝關心,因為自己疏忽、口誤,都想同大家講句『唔好意思,對唔住』,我聽日(今日)返公司拍攝節目會再回應。Thanks﹗」

馮盈盈接受《明報》訪問說:「我知道6號佢唔係呢個意思,呢句只係一時口誤,之後我們馬上針對此話題,補充更多資料及繼續討論,但的確我哋當刻帶出咗錯誤信息,可能令到觀眾有所混淆,以及挑動了各位情緒,我們都覺責無旁貸,深深感到抱歉,在此向大家真誠道歉,並承諾以後會做充分的資料蒐集,令節目內容更可靠和清晰,盡力避免任何疏忽和誤會。」