攬實Sammi唱歌 謝安琪:好正呀

文章日期:2019年07月18日

【明報專訊】鄭秀文(Sammi)前晚第5場紅館演唱會,眾多好友捧場,有蔡卓妍與鍾欣潼、周慧敏與倪震、薛家燕與女兒、鄧萃雯、張繼聰、蔡思貝及余德丞等。謝安琪擔任嘉賓,與Sammi合唱《默契》時,Sammi以「最索人妻」介紹她。謝安琪攬實Sammi纖腰說:「好正呀!雖然成日睇你演唱會,但未試過咁近,可以攬住。」

Sammi搞錯馮太雷太

Sammi說與謝安琪私下是好友。謝安琪自言好怕醜及不主動,她說:「你(Sammi)第一次同我講祝福說話又為我禱告,嚇死我,我真係受寵若驚。同埋你好真心,台上台下私下傾偈都係咁真摯、咁用心……我想喊!」然後攬着Sammi再說:「我生完BB時,有一日你突然話來探我。」Sammi說:「同埋馮太一齊,馮德倫太太……(謝安琪更正:雷太,雷頌德太太)馮德倫太太係舒淇,係喎,哈哈!」Sammi忍不住大笑。謝安琪指Sammi那天下午到她家時著到鬼火咁靚。Sammi笑言自己落街倒垃圾都是這樣!謝安琪形容Sammi當日著到成身紅卜卜,搽紅唇,很隆重,令她受寵若驚,全家人都好緊張。Sammi笑說:「一定搽紅唇膏,我平時喺屋企都搽紅唇膏。」

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com