工作太忙疏忽男友遭投訴 薛家燕盼豬年人財兩得

文章日期:2019年02月13日

【明報專訊】薛家燕去年家庭、事業都是豐收一年!兒子石耀庭結婚,圓了她的心願;她開了入行60周年演唱會、《流行經典50年》節目長做長有,還有生意方面亦有好成績。至於感情則有拍拖10多年的男友A君,不過一直忙於工作的家燕姐承認,忽略男友被投訴,豬年要抽時間相伴。

記者:葉靜文

攝影:黃梓烜

家燕姐最近拍賀年節目《新春開運王》,與3名堪輿學家李居明、麥玲玲和李丞責合作,都有贈她幾句。家燕姐說:「我屬虎,在豬年人緣比較旺,亦會有好多郁動,好適合我,我鍾意周圍去,今年做巡迴演出。」有冇問姻緣?她哈哈笑說:「我冇問呀!但有問桃花,因為桃花對藝人來說是人緣、觀眾緣,師傅話我今年都繼續旺。我好感恩,入行60年,觀眾睇咗我咁耐都仍然喜歡我,大人、小朋友的粉絲都有,最近有位加拿大91歲影迷,專登來睇我,要我嘅簽名,嘩,真係好難得呀!他們話睇到我嘅演出好開心,所以我更加要做多些好節目,去答謝他們。之前晚晚重播《皆大歡喜》,有朋友傳視頻畀我睇,話去飲宴上乳豬時,正是播《皆大歡喜》嘅音樂,好似一有喜慶事就有家燕姐份,是開心事。」

去年大豐收

去年家燕姐經歷好多人生大事,她說:「係呀!首先娶新抱做奶奶,是我的心願。之後開演唱會慶祝入行60周年,又分別獲無綫及新城電台頒發『萬千光輝演藝人大獎』同『勁爆演藝繽紛60大獎』,還有『終身成就長者義工榮譽大獎』,好有意義。」家燕姐熱愛工作,忙個不停。豬年會否減少工作量,享受人生?「我個女都同我講:『媽咪,你唔使做咁多嘢㗎!』其實我好享受每個工作,鍾意唱歌、跳舞、講嘢,樣樣嘢都啱我,在工作上搵到喜悅的成就感,何樂而不為呢?觀眾又鍾意睇。當然我會適可而止,會留意工作量,不會太過辛苦。」

感激男友關懷

問男友有否投訴她工作太忙?她承認:「有呀!有投訴,都要同他傾吓偈!他話我去年忙到飛起,好似冇咗他的存在!其實唔係嘅!我會搵啲時間跟他多啲相處了解下!亦都多謝他對我嘅關懷同愛意。」

談到豬年願望,家燕姐說:「我個仔結咗婚,但我仲有兩個女,希望她們快啲搵到自己鍾意的人,快些蜜運成功,了卻我嘅心願!我自己就希望做多些好節目,巡迴演唱會成功。還有我的家燕媽媽藝術中心、曲奇餅及朱古力生意都愈做愈好。」

場地:Tonkichi、世貿中心

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com