【緋聞女友Aka冇捧場】自拍雄風照片 坤哥笑稱超級自戀 (15:44)

文章日期:2019年04月20日

吳業坤(坤哥)昨晚在紅館開騷,坤哥施展渾身解數,又唱又跳又騷肌,完騷後坤哥受訪,他指正在趕拍新劇《大醬園》,與演唱會時間重疊,又擔心演唱會票房沒人入場,慶幸順利完成感開心和如釋重負。至於緋聞女友Aka(趙慧珊),原本答應捧場,可是最後因工作而未能現身。他又解釋沒當眾除衫騷肌,是服裝指導建議不要太裸露,但綵排時有拍下展示自己雄風相片,更自嘲變超級自戀。

相關新聞:【曬腹肌】孖MIRROR跳唱《今期流行》 坤哥騷弗爆身形 

身形弗爆的他還預告拍《大醬園》有裸露上身騷肌戲份,所以要繼續喼弗。坤哥與MIRROR合唱《今期流行》,雖然他已認真跳舞和自覺有型,卻予人搞笑感覺。他讚MIRROR舞功好,也令自己水平拉高。不過做倒立動作要人扶,承認是高估了自己體力:「以為自己有持久力,但原來都要人幫忙才可以。最開心獲全場觀眾唱生日歌似開生日會,原本都想在正日生日開騷,但演唱會要搭台所以遲一日舉行。」

另外,坤哥在社交網上載身形前後對比照,他說:「講左(咗)三年想送六舊(嚿)腹肌比(畀)自己做生日禮物,一個人唔可能做哂(晒)所有野(嘢),但只要你唔放棄同堅持,身邊既(嘅)人都唔會放棄你,多謝你地(哋)既(嘅)堅持同支持,我要好好地休息一天了。」

(即時娛樂)