【畀like都鬧】森美like黃心穎道歉文章 遭網民圍攻鬧爆 (17:19)

文章日期:2019年04月19日

黃心穎日前在網上公開道歉,對車廂偷情事件感到羞愧和歉疚,更謂「無法面對自己」,不過仍有網民繼續鬧爆心穎,而曾和心穎合作過《森美旅行團》的森美,亦慘遭牽連,事關森美因為Like了心穎的道歉post,結果被部分網民圍攻。

有網民說:「點解你要like?對你好失望。」﹑「老實講,見到你個like有啲驚訝,然後係失望,喺一個公開嘅Post度like,基本上已經係一種表態,就算老友鬼鬼咪私下溝通表示支持安慰囉,何必攬上身呢?無人會因為你咁做而覺得你有義氣欣賞你,只會覺得你盲撐,根本無明辨是非。」

不過亦有網民撐森美:「可能森美撳like係覺得佢(黃心穎)肯認錯,無逃避,唔代表佢認同呢個行為係正確,你哋冷靜啲得唔得?」﹑「世界是簡單,最複雜的是人心」﹑「一個like唔代表支持佢嘅做法,只係從朋友角度嘅一個問候同埋support。」

此外,森美和阮小儀主持的電台節目《早霸王》,每到星期五就會接聽眾示愛電話,並重溫上周內容,而「森小」接電話前,先重播上周聽眾求愛的電話內容,然後再播出許志安的歌曲《你的男人》,有網民立即在該節目的facebook專頁留言:「仲播佢(安仔)隻歌?叫佢聽返自己啲歌詞啦,仲有資格唱?!」﹑「好諷刺的一首歌」﹑「請禁播某人的歌。」播完後,未知是否擔心聽眾誤會,「森小」亦再次澄清,指歌曲是節錄上周五的節目,當時是由聽眾點播。

相關新聞:【有冇其他朋友在場?】許志安上月初跟黃心穎晚膳 

相關新聞:【支持變罵戰】蘇永康撐鄭秀文 跟網民隔空「駁火」

相關新聞:【被讚真男人】馬國明對鄭秀文原諒許志安:咁咪好囉 

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃心穎 森美 許志安