即時港聞

【Emily Online】再搵矛盾對象去旅行 長毛今屆議員揀邊個? (17:29)

立法會議員梁國雄(長毛)舊年聖誕應ViuTv邀請,同立法會前主席曾鈺成跟住矛盾去旅行。佢今朝喺電台節目中被市民問到如果喺今屆議員中選一個「矛盾對象」,佢會想同邊個去同埋去邊度?點知長毛咁答……

其他報道:【短片】曾鈺成拍片教英文 Merry Christmas咁樣讀……

長毛今朝出席港台節目《政壇新秀訓練班》,當然少不了又係講特首選舉。不過,最吸引全場起哄嘅,當然就唔係呢啲熟口熟面嘅問題啦。

一位現場觀眾話要問個輕鬆啲問題,提到長毛舊年聖誕同曾鈺成去波蘭旅行好開心,問佢如果畀佢揀,喺新一屆立法會中會揀邊個做「矛盾對象」去旅行?同埋會去邊度呢?問題未問完,全場已爆笑。

不過,長毛非常淡定又正經咁話,係好想去旅行,但今個聖誕好唔得閒,呢排又要打官司、好多嘢做,去唔到旅行啦,唔會諗住同邊個去旅行。

佢之後仲話,香港而家真係面臨好危急嘅局勢,直指覆巢之下豈有完卵,屋企火燭你唔會走咗去旅行嘛,但可能會抖一抖,例如去台灣玩兩日、見下朋友。

主持人話上次佢同曾鈺成去完旅行之後,對方都了解佢多咗,建議佢可以考慮同特首梁振英去,增加了解,但佢話自己同梁振英唯一相同只係姓梁,「唔會(同梁振英去)架啦」。

其他報道:【短片】航班延誤錯有錯着 英三女子各花$760獨霸全飛機

其他報道:留英港生失蹤3個月 父母赴當地尋子無果

相關字詞﹕編輯推介

上 / 下一篇新聞