即時港聞

【短片:Emily Online】巴基之星再展「大奇蹟」奪冠絕技 馬迷大讚:有馬王風範 (18:56)

7月1日嘅回歸紀念日賽馬,「巴基之星」創出「輸在起跑線」變「贏在終點線」嘅大奇蹟戲碼而一舉成名!經過抖暑2個月之後,「巴基之星」又嚟啦,佢今日喺沙田馬場再一次施展大墮後變跑第一嘅「大奇蹟」賽果,贏得馬迷同網民熱烈掌聲。

相關報道:【短片】輸在起跑線贏在終點線 賽馬「巴基之星」完美示範 馬迷激讚 

「巴基之星」今日喺唞暑後首次重上賽道,參與第10場1400米草地賽,繼續同上次拍檔、騎師蔡明紹拍住上,呢個黃金組合一早已吸引到馬迷關注。開跑前,「巴基之星」已被捧為1.7倍大熱門,即投注10蚊者,如佢跑第一,馬迷連埋賭本只可收回17蚊。

萬眾矚目嘅「巴基之星」繼續保持自己「特色」,一開閘即大墮後,徘徊包尾位置,不過粉絲就驚都未驚過,見識過佢上次驚人表現,就算落後一陣都唔擔心。最後直路先係「巴基之星」嘅舞台,只見佢過吓一個、過吓又一個,一條直路就追過13匹馬衝線贏得冠軍,再次表現佢「大奇蹟」跑法嘅絕技。

喺現場再次直擊奇蹟嘅馬迷拍爛手掌,唔少人仲大讚佢有馬王風範添。

相關報道:「巴基之星」威到返馬主鄉下 巴基斯坦電視台都熱播

相關報道:包尾變第一 新晉馬振人心 巴基之星騎師:做足準備不意外

相關字詞﹕編輯推介 emily online 巴基之星

上 / 下一篇新聞